Leacul - suntem noi!

sursa: adevarul.ro
Ești departe…te simt. Dar, ești rece. Însă, dacă mi-ai permite, doar dacă mi-ai permite să mă apropii de tine, aș fi în stare să topesc și ghețarii, doar…dacă mai lăsa…

Știu că ți-e greu, știu că suferi. Dar ascultă atent ce spune inima mea, şi vei înțelege care e leacul sufletelor bolnave.

Mi-amintesc ultimul moment împreună, când stăteam la belvedere și-ți spuneam în glumă:
- Pe tine nu te gâdilă barba?! Iar tu zâmbind cu poftă mi-ai răspuns,
- Nu, dar ce ai vrea să vezi cum e?! 
mai intimidat.
*
Dar ştii, ştii cum ar arăta pentru o clipă viaţa noastră dacă am fi împreună?!

Aș adormi de fiecare data cu fața la tine și te-aș privi într-una. Şi, trezindu-mă m-aş grăbi, nu, nu să-ţi fac cafea, ci să te sărut. Fiindcă dimineaţa, cu siguranţă nu începe cu o cafea... ci cu noi! 
*
Şi dacă va veni momentul, privindu-te, îți voi vorbi mai puțin. Ba nu, nu-ți voi vorbi de fel, fiindcă dragostea nu se spune, ci se simte…


Distribuie această postare

Comentează

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Instagram